Lösenord

onsdag, januari 09, 2019

Idéspruta

Jag håller ju på att knåpa på fler önskeinlägg samtidigt (ex: 'Stockholm vs. Paris vs. Nyköping', 'Saker ni inte vet om mig') och har lite tankar kring videobloggteman och liknande. På samma gång har jag en idéspruta som chatt- och telefonkamrat, och som häromkvällen kom med lite sprillans ny inspiration.



Visst låter det roligt?!

Jag ska börja knåpa på några ordentliga inlägg nu i veckan (med tillhörande bilder), och förhoppningsvis får jag ut dem innan veckan är slut. Vad tror ni?? 

17 kommentarer :

  1. Tror det kan bli toppen. Vardagsnära inlägg 👍
    /Em

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas att det faller er i smaken! Väldigt roligt att skriva om, i vilket fall.

      Radera
  2. Jaaaa, så kul! :D :D

    SvaraRadera
  3. *klappande händer-emoji x 10*

    SvaraRadera
    Svar
    1. *storleendes emoji* *emoji-med-hjärtögon*

      Radera
  4. Ja, vad kul! Är själv i fasen att inreda vår nya lägenhet, så alltid kul att höra hur någon annan (med sambo) tänker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!! Det ska jag se till att göra :D Måste bara få till att fota någon dag när det är ljust och fint i lägenheten.

      Radera
  5. Ser fram emot att läsa varenda inlägg hon föreslagit! Speciellt kompromisser i inredning. Här hemma har vi blivit bäst på kompromisser eftersom jag gillar mönster och färgglatt och min sambo gillar vitt och tråkigt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhå, vilken bra grej att behöva kompromissa om. Då blir en så mycket bättre med konflikter, tänker jag mig. :)

      Radera
  6. Åh vad kul! Ett mathandlingsinlägg vore också super!

    SvaraRadera
  7. Jag har ett tips till, skulle inte ett inlägg om vilka platser du bott på innan Nypan och er nuvarande lägenhet vara himla kul?? 😀🤗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint tips! väldigt likt det där "Stockholm vs. Paris vs. Nyköping" som jag håller på med! Gissar att det blir samma sak, fast inte så mycket bilder på lägenheter ord utan fokus på städerna. Mina gamla lägenheter är inte så himla många, haha, jag har ju vara bott i Stockholm och Paris.

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)