Lösenord

söndag, oktober 28, 2018

Brunskimrande naglar med presentsnöre

Efter ett ha gått runt i mina höstnaglar ett bra tag, så var det dags att korta ned och styla om. Jag hade inte alls haft någon idé om vad jag ville göra, så när jag väl kom till salongen så improviserade jag hejvilt. Det blev en brunskimrande, nästan gylleneglänsande färg som glittrar lite subtilt i ljuset.


Valde också att lite spontant kasta in en "silverrand" på ringfingernageln. Det första Emil sade när han såg den var "åh, det ser ut som julafton! som presentsnöre!". Det tyckte jag var lite gulligt sagt.


Jag valde färgen eftersom jag ville ha något lite höstigare, murrigare - men att för mörka gråa eller svarta inte alls går bra till min likbleka hudton. Men det bruna gick an!


Jag blev definitivt nöjd! Lite annorlunda än vad jag brukar göra, men jag tänkte för en gångs skull försöka mig på att vara sådär fin i kanten och sofistikerad som alla andra är när de gör naglarna.

Nästa gång vill jag nog återgå till mina vita toppar och någon knasig dekoration, faktiskt.

2 kommentarer :

  1. Även fast de här naglarna är eleganta så föredrar jag nog också när du går mer bananas med dina naglar, det känns mer som dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det värmer faktiskt att höra :'D Jag är inte så elegant av mig, jag är mer bananas. Let's EMBRACE.

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)