Lösenord

lördag, augusti 13, 2022

Paris: Dag 7, Jag är inte kräsen

Dag sju kommer gå fort att berätta om! Då hände det inte så mycket. Det var väl tur det, för jag var helt utpumpad över att ha varit så social dagen innan. Det var tisdag och jag jobbade heldag, och dessutom hade värmeböljan börjat dra in över Paris. Jag hann med en kortare liten promenad under min långa lunch, men tog mig inte långt.


Vackra fasader tog andan ur mig ❤️


TÄNK ATT FÅ BO HÄR? Kan inte sluta tänka den tanken när jag längtansfullt blickar upp på varje liten fransk balkong. Kom igen, jag är inte kräsen. Vilken av balkongerna som helst kan jag tänka mig bo bakom. Varför kan inte ett lägenhetskontrakt bara falla ned i knäet på mig?

Till middag åt jag baguette


Gott som snus, var det. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)