Lösenord

tisdag, juni 28, 2022

Vet ni?

Jag ska nog sluta blogga. Nej, eller, jag ska det. Jag har tänkt på det ett tag nu och gnistan finns liksom inte där längre. Att kämpa med att ladda upp bilder gör motivationen än lägre och allt som händer just nu - jag vet inte riktigt var tiden finns. 

Det här är dessutom min blogg, min bebis, och jag vill att allt som står här ska komma från hjärtat. Just nu känns det inte som att det kommer naturligt längre.

Jag kommer avsluta med ett eller ett par inlägg till innan jag tackar för mig. Jag vet inte hur länge jag är borta eller om jag någonsin kommer tillbaka, men i så fall får ni definitivt veta det ❤️

9 kommentarer :

  1. Jag tycker att du gör helt rätt i att följa ditt hjärta och tycker det är modigt att du inte fortsätter med något bara för att "du gjort så i många många år". Det kommer kännas sorgligt att inte få möjlighet att följa ditt liv lika nära längre, samtidigt som jag är tacksam över att jag i så många år har fått göra det. Jag har fått en så fin vän i dig, Emelie. Tack för det och tack för allt som du har delat med dig av. ❤️ Tänker ändå att det är spännande att du kommer gå in i ett nytt kapitel i ditt liv (eller ja, det kanske redan är påbörjat i och med radhuset?) utan bloggen.

    SvaraRadera
  2. Nej vad ledsen jag blir men stöttar självfallet ditt beslut ❣️ Har varit så roligt att läsa din blogg, jag undrar hur många år det är nu? MÅNGA! Du har varit så generös med uppdateringar och det har varit så spännande att följa alla med och motgångar. Det har framförallt varit befriande med en blogg som inte triggat mig på något vis. Här har det alltid varit transparent och det ska du ha massa cred för ✨ Jag har älskat parisäventyren och moffdagarna ❤️

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra och såklart kommer det att kännas väldigt tråkigt den dagen du skriver ditt sista inlägg. Kommer sakna att läsa och skriva med dig i kommentarsfältet! Men. Det är självklart att du ska följa ditt hjärta och det du känner. Och blir också glad för att du verkar vara på en så bra och härlig plats i livet!!! Glad för att jag har fått tagit del av ditt liv och dina tankar alla dessa år ❤ tack

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt att höra men självfallet ska du ta det beslut som känns rätt för dig. Kommer sakna att gå in och läsa om din dag. Ett nytt inlägg på bloggen är alltid en liten höjdpunkt för dagen. Med det sagt har jag ändå funderat på om du tappat gnistan lite för det har känts rätt glest u bloggandet och det brukar indikera att du inte riktigt känner för det. Kommer sakna din blogg så mycket och hålla tummarna för att du kommer tillbaka. Kommer ju kunna fortsätta följa dig på andra sociala medier men det blir inte samma sak utan att få ta del av dina tankar på samma sätt. Men är väldigt glad åt åren jag fått följa och att jag fått förtroendet att då följa med genom alla lösenordsbyten. ❤️

    SvaraRadera
  5. Kommentaren som precis skrevs var för övrigt från mig, Anna Maja.m

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt för oss men du ska givetvis göra det som känns rätt för dig 💕 hoppas på att få fortsätta följa dina äventyr på fb 🤗

    SvaraRadera
  7. Åh så tråkigt. Men självklart ska du prioritera det som för stunden känns rätt. Även om jag kommer sakna att hoppa in här och läsa om alla dina påhitt.
    Vi får bli bättre på att uppdatera varandra om livet utanför bloggen helt enkelt <3

    SvaraRadera
  8. Oj vad konstigt, jag skrev en betydligt längre kommentar än bara Åh vad tråkigt <3... Min poäng var väl mycket samma som flera andra dock, fattar helt att det blir ovärt när det blir ett sånt hinder att lägga upp bilder, och dett det då ju snabbt blir ett "ork", ett "måste" snarare än något kul som det ju ska vara. Jag hoppas att du hittar tillbaka, det är så fint att få kika in här om morgnarna och läsa om hur du har det och vad som händer i ditt liv <3

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)