Lösenord

torsdag, februari 21, 2019

Jag behöver lite guld i mitt liv

Det var dags att göra naglarna igen igår. Jag hade en idé om vad jag ville ha, bad om det, och de levererade!


Jag kände att jag behöver lite guld i mitt liv just nu.


Älskar kontrasten mellan det vita och det guldiga, samt nageln med enbart guldglitter. Jag är egentligen inget stort fan av glitter, men just detta tyckte jag blev så tjusigt.


Så himla nöjd, blev jag! 

Om jag någonsin gifter mig, då skall detta vara naglarna jag gifter mig i. Så det så.

5 kommentarer :

  1. Mycket tjusigt! Man blir ju lite sugen på att börja göra naglarna igen.

    SvaraRadera
  2. Ah! Så stilrent och fint!

    SvaraRadera
  3. Sjukt snyggt! Jag älskar guldnaglar, men det är svårt att hitta guldlack som inte blir rosa/gröna i olika ljus. Jag har hittat brons som funkar men inte guld. Dina blev ju skitbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, de "guldbekymren" har jag inte ens tänkt på :O Tack och lov har jag inte heller upptäckt det med mina, så jag tror det är safe..! Tack Amandah, hoppas du hittar din rätta guld också ;)

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)