Lösenord

fredag, september 07, 2018

Orangeprickigt

I anslutning till en ny anställning var det dags för lite nya naglar...! Jag börjar bli allt mer experimentativ, och denna gång så ville jag ha något lite höstigare = orange/rött, och även något lite roligt = prickigt. Ungefär så resonerade jag.


Jag ville liksom bli glad när jag såg på mina naglar.




Jag kände direkt när jag gick ut därifrån att det är så långt ifrån alla de långa, stilrena beiga/lilagråa (ja, det är den färgen alla verkar ha numera!) trendiga naglarna som alla andra går runt med, och här kommer jag med mina korta, prickiga, oranga naglar....

Men..! Jag blir i alla fall glad av dem. Och det är ju trots allt det viktigaste. Så får vi se om det blir något mer sofistikerat nästa gång..!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)