Lösenord

fredag, augusti 17, 2018

Naglar i marmor

Så kände jag att det var dags att uppdatera mönstret på klorna, och gick igen till nagelsalongen. Emil hade givit mig inspiration innan, och sagt att "marmor på naglarna är så fint!".... Och då ville jag givetvis testa det.


Måste medge att jag vid första anblick blev rätt besviken av resultatet... 
På något vis blev det inte alls vad jag hade förväntat mig? Och jag vet inte ens vad jag förväntade mig, om jag skall vara ärlig... 


Men så fort Emil fick se dem och sade "åh, så fina!" så försvann den känslan. Och helt plötsligt såg de fina ut? (är det detta som är definitionen av osjälvständig flickvän????).

Nej, ju mer jag tittar på dem, desto mer gillar jag dem.


Det är väl någonting med att se processen växa fram som gör det mindre magiskt. För i sin helhet tycker jag de är superfina?!

Håhåjaja. 

2 kommentarer :

  1. Jag tyckte att det var snyggast hittills faktiskt! Så jag ökar det sociala trycket på dig ;) hälsa Emil grattis till teoriprovet och ge dig själv en stor klapp på axeln för att du ger mig (och många andra) en fin stund varje dag med din blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH TACK! Haha, socialt tryck noted. Och bra! För jag har fått höra samma sak från flera flera flera. Men du, vad tror du om att göra samma vita tippar på tre av naglarna, och så marmor på ringfinger + tumme? Bättre eller sämre? *hmmm*

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)