Lösenord

lördag, augusti 04, 2018

Kär i min nya ryggsäck

Kan man bli kär i en ryggsäck? I så fall är jag det.


Hänger just nu på ett hostel i Barcelona, där temperaturen är "36 känns som 38". Har gått 28k steg hittills (nästan 2 mil) i denna hetta. Två fläktar står på fullt ös och en utslagen syster ligger bredvid i sängen. Snart skall vi äta tapas.... Men dessa inlägg kommer om ett par dagar!

Först vill jag visa min nya älskling som jag reser med. Min nya resekäresta.




Perfekt storlek, bekväm att bära runt på och framförallt så jävla snygg!!!

Min första kånken kostade som dem brukar men jag kan inte vara mer nöjd, med både färg och modell. Och denna köpte jag trots att syrran protesterade med "nej! Inte en kånken! Alla som har en kånken luktar illa....". Haha!

Kan då säga att här i övertropiska Spanien är jag inget undantag...


6 kommentarer :

  1. Riktigt fin färg!! Hoppas du har det fint i Barcelona! :)

    SvaraRadera
  2. Japp, man kan bli det. För nu blev jag faktiskt kär i den också ;) Sååååååååå fin färg! Och passar perfekt din outfit! :) Ha det så kul i Barcelona! :)
    //U.

    SvaraRadera
  3. Fin! :D Har också en Kånken Mini eller en Re-Kånken Mini i Midnight Blue färgen för att vara exakt. :D Köpte min i Augusti förra året och har använt den väldigt flitigt, den fick också följa med på en resa till Rhodos nu i sommar. En mini ryggsäck räckte gott & väl som handbagage. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Midnight Blue är inte allt för långt ifrån min färg! Vad kul! Och visst luktar inte du illa? ;)

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)