Lösenord

söndag, juni 03, 2018

Lila glitter till London-resan

Så var det dags för en omgång nya naglar! Det blåa på de tidigare började skavas bort i kanterna, och de hade växt sig aningen längre än vad jag föredrar. Så denna gång testade jag en ny nagelsalong i stan, då de hade bra drop-in -id. Jag fick feeling att testa något nytt, och bad om lite lila glitter över halva naglarna.


Jag märkte på honom som gjorde dem att det var svårare än han tänkt, för när överlacket skulle på var det lätt att resterande glitter flöt iväg och tappade den fina linjen. Jag får nästan dåligt samvete när jag inser att jag bett om något som varit lite knepigare än det behöver vara, och ville nästan ångra mig mitt i... Men han räddade det, med lite nervösa skratt emellanåt!


Åsikt, då? Toknöjd!


Det här får också bli mina London-naglar, då vi i veckan skall resa till London tisdag-torsdag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)