Lösenord

onsdag, oktober 19, 2016

Statistik, våldgästad selfie och ensamkväll

I förrgår var det måndag, och då hade jag statistik i skolan hela dagen. Suck på det. Däremot gav det mig tillfälle att sitta och knappra på hemtentan under hela föreläsningarna, och det var ju faktiskt tacksamt. Så här ser mitt klassrum ut. Halvfullt och alla trängda längst bak i klassrummet.



Sedan blev det lunch! Jag försökte ta en cool selfie.


Sedan ville helt plötsligt en viss kuf vara med.


"NEJ!! GET OUT OF MY SELFIE! SCHAS!"


Nä, han fick inte vara med. Men han fick mig att skratta, åtminstone, och det rätt bra ändå.


Efter ytterligare några timmar fick jag nog och åkte in mot stan. Jag var tvungen att smyga förbi simkontoret och hämta diplom, och därför hälsade jag på mina kontorskollegor i Gamla Stan.




Till slut kom jag hem och jag satte på mig mjuka kläder direkt, kröp ned i soffan, kokade te och började kolla youtube-videos. Just nu har jag en liten youtube-crush på Travis S.




Kottis var med, givetvis. Och ja, jag VET att jag sagt att jag ska sluta äta smörgåsar till middag men nu hade jag värsta cravinget efter tomat-mozzarella och därför blev det en sådan i chiabattabröd. Voilà ena halvan av min middag.




Youtube-videos blev till serier och snart var klockan läggdags. Jag flyttade min gos-station till sängen istället - men innan dess: tandborstning!




Hade varit tvungen att ta av mig linserna, dessutom, eftersom mina ögon kliade av att ligga och titta på en ljus skärm hela kvällen. Men det är okej. Jag gillar mina glasögon. Helt okej dag.

1 kommentar :

  1. Känner mig av någon anledning lite hedrad och ihågkommen då jag ser din tandborstselfie <3 SAKNAR DIG DIN TÖNT! :D <3

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)