Lösenord

söndag, juli 31, 2016

Morgongos och dygnsrytm

Min dygnsrytm har förändrats något drastiskt. Från att ha varit en "somna kl. 22 vakna klarvaken vid kl. 07"-svenska, så har jag blivit en "somna kl. 03 vaknade dödslagen kl. 10"-fransyska. Men när man aldrig börjar jobba före 12, slutar kring 22-snåret ibland och äter middag vid 23-tiden, ja, då blir det som det blir....




I går var jag ute och åt middag med min kollega Aurélien (mer om det senare!), och därefter kom somnade jag inte förrän vid 4. Jag vaknade för fem minuter sedan och känner mig blåslagen.

Dessutom, som jag sagt, så resterar det drygt tre veckor för mig här i Paris. Bara tanken gör ont i mig, för jag vill aldrig ens tänka på att åka hem. Jag mår så bra här. Det finns så många som jag tycker om så starkt (kollegor) och så många som jag börjar lära känna (dejter).

Och på tal om jobbet.. Idag avslutas glasstävlingen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)