Lösenord

lördag, juli 30, 2016

Videoblogg i Poccahontas-klänning

Eftersom jag hade alldeles för mycket dötid innan jobbet började så satte jag mig ned och babblade ihop en videoblogg. Jag varnar er tyvärr för att det inte alls existerar något vettigt där i, men lite om allt och ingenting på samma gång...




Funderar också på att göra en videoblogg om mitt dejtande någon gång.. Lite saker jag tänker på, hur jag hanterar en första dejt, vad jag anser om dejtande, om mina senaste dejter, osv... Om det hade varit av intresse för någon.


2 kommentarer :

  1. Det hade varit jätteintressant! Måste bara säga att jag började läsa din blogg för ett par månader sedan och att jag tycker den är jätteintressant. Heja dig, du är så cool!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Louice, och tack tack tack!! Vad glad jag blev över din kommentar. Fortsätt gärna skriva små rader, så ska jag försöka få in en till videoblogg snarast :D

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)