Lösenord

lördag, maj 14, 2016

Varmgosig innan helkväll med Redoy

Här ligger jag i sängen och gosar. Jag har nyligen kommit hem från lördagens simpass, klockan 9-14 i vattnet, och är helt utmattad. Ja, och då menar jag verkligen helt utmattad. Helt rödrosig och varmgosig, sådär så att det nästan känns som feber, förutom allt det jobbiga.




Men här ska jag inte ligga länge till - Redoy har kommit upp till Stockholm för min skull, och om exakt en timme har vi bord på restaurang! Den restaurang vi första gången hade dejt på, när vi träffades för snart tre år sedan.

Därefter ska vi hem till mig, kramas, äta Ben & Jerry's och godis och se på film. Eventuellt att jag övertalar honom att se Eurovision med mig.... Åh, vilken härlig kväll det ska bli! Och så jag saknat Redoy...


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)