Lösenord

lördag, mars 12, 2016

Sedvanliga, men spektakulära, extraknäck

Ni som hängt med ett tag vet ju att jag sedan sju år tillbaka jobbat deltid som simlärare/babysimsinstruktör för barn på 3 månader och uppåt. Jag fullkomligt avgudar mitt jobb, som tar plats under fredagkvällarna och lördagkvällarna i den här poolen, i Haninge:




Återigen närmar sig kursavslut och denna gång bävar jag lite för att behöva blåsa upp hundra ballonger till alla mina kunder.... Men fram till avslutet nästa vecka så posar jag lite med min nyaste våtdräkt.




Jag vet inte hur många jag förbrukat genom åren - de slits rätt bra!
I vilket fall som helst är jag strax på väg till jobbet. Eftersom det är näst sista gången på kursen idag, så ska vi testa flytvästar och ha undervattensfotografering. Det kommer bli kalasbra!




Dessutom har presenterna från kunderna redan börjat trilla in (ja, helt sjukt!) och igår fick jag ett presentkort på Ben & Jerry's!
Hur bra med tanke på de nylanserade smakerna som kommer ut snart?! Så pepp på den med kokos/karamell!

Min chef har även planer på att från och med i april börja flytta över mig mer till en bassäng på Södermalm, där jag får hålla i ett litet "babysimscentrum".. Gud, det är så spännande, roligt och pirrigt att jag spricker! Jag tokälskar babysim (och är förjävla bra på att lära ut det).

Nu sticker jag till jobbet och ikväll blir det mellomys... (Hejar ni på någon?). Tjing!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)