Lösenord

måndag, januari 18, 2016

Min dag i selfies

I lördags, en alldeles ypperligt ledig och solig dag, så valde jag och Christoffer att åka ut och hitta på äventyr. Det första som kom mig till minnes var "IKEA!", vilket kalven själv inte hade något bättre förslag att trumfa med. I och med den idéen tänkte jag testa ett nytt bloggkoncept; min dag enbart i selfies!


Selfie #1: Emelie sitter på bussen mot IKEA.



Selfie #2: Emelie på IKEA.



Selfie #3: Pigg Emelie, fortfarande på IKEA.



Selfie #4: Trött Emelie, fortfarande på IKEA.



Selfie #5: Emelie träffar Redoy som är på Stockholms-besök!



Selfie #6: Ännu tröttare Emelie på väg hem.



Selfie #7: Emelie hemma och äter middag.



Selfie #8: Sockersugen Emelie akutblandar ihop chokladbollar av det som finnes i skafferiet.



Och om det hade funnits fler selfies, så hade det varit Emelie slötittar på Ack Värmland på tv4play och sedan toktrött Emelie somnar innan klockan 21. 

Snipp-snapp-slut på selfie-dagen.

2 kommentarer :

  1. Men du är ju så sanslöst söt! Jag var också på IKEA i lördags, så galet mycket folk... Vilken IKEA var du på?

    Du har tidigare nämnt att du spenderar en del tid i Mariefred hos dina mor/far(?)föräldrar och jag undrar vart i Mariefred dem bor? Jag bor för tillfället i Mariefred nämligen så har reagerat med "ÅH, undrar vart det ligger?" varje gång du skrivit om att du varit här/lagt ut bilder på huset osv, men har aldrig tagit mig för att fråga, haha.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tehehe, tack!!.. Jag var på den i Kungens Kurva, var du också där? Roligt om vi hade stött på varann! (eller om du stött på mig, snarare, jag vet ju inte hur du ser ut..).. Jag hade varit den som sprang runt och tog selfies hela tiden.

      Ja! Precis. Men de bor ungefär 15 minuter ifrån Mariefred, mitt ute i skogen mellan Mariefred och Stallarholmen. Men vi åker alltid igenom Mariefred när vi ska dit.. Men ÅH, vilken lyx att bo där! Vad gör du där?

      Kram!

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)