Lösenord

tisdag, juli 09, 2013

32 dagars och jag svävar


Igår var min första arbetsdag på jobbet, och till kvällskvisten bjöd jag över Martin för middag.
Vi hade en samtal som med rut och råge gjorde mig femton kilo lättare, och idag när jag vaknade upp denna tisdagsotta, nyvaken och sömnsmittad, känns det som att jag svävar fram. 

Jag är så lätt och lycklig.




Plus att idag är det bara 32 dagar kvar till den stora lyckosmällen.
Min favoritplats på jorden. Magpirret, lyckobubblet, tösafnittret. Paris.



3 kommentarer :

  1. Gah, du är så himla fin. Hoppas du vet det!

    Sv: Nja, snarare banan till lunch ;) Hur gott som helst till kyckling! Fast fungerar till det mesta.. ;)

    Ja men exakt, jag har i och för sig varit tillsammans med min pojk nu i 1 år och 1 månad, jag har bara svårt för det där att våga fråga och ta kort.. :P Jag tror inte han skulle ha några som helst problem med det, egentligen :) Jag hade tänkt lägga upp lite bilder ifrån min och min kompis cykelresa dock, de är bilder på både mig och henne.. Ska ta mig i kragen idag och lägga in de i datorn.. Dock fick jag inte med mig min systemkamera så de blev ju bara mobil bilder, fungerar dock de med. :) Det är himla mysigt med bilder, för sin egna skull och för andras. Dokumentation, kolla tillbaka och se vad man gjort. VI har ju massa gamla bilder ifrån när jag var yngre.. Camping, skolavslutningar, konfirmation, gröna lund, semester.. You name it! Sen har jag väl en del bilder med kompisar också.. Jag ter mig inte så bra på bilder dock, särskilt inte bilder andra tar på mig. Blir alltid lika ledsen och irriterad på att de bilderna alltid ser så himla konstiga ut jämfört med när jag tar de. Men de handlar ju om vinklar och skuggor, något jag måste acceptera haha..

    SvaraRadera
  2. Ibland är det just det som krävs, att få snacka av sig lite helt enkelt! Ofta är det dock lättare sagt än gjort att komma till skott!

    Men herre guud! Vilken farbror! Du får försöka ta det som en komplimang, eller något :P O att de andra mindre... hungriga... pensionärerna väger upp för denne fräckis!

    Det var inte riktigt den musiken jag lyssnar på hemma, men det var ändå kul! Mest kända namnet var nog ändå ZZ-top =)

    SvaraRadera
  3. Ja det var verkligen jättehärligt! :)

    Hur många gånger har du varit i Paris? Jag har varit där en gång, sommaren år 2009. Med föräldrarna, det var fint^^

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)