Lösenord

torsdag, november 22, 2018

Liten kärleksförklaring på ringfingret

Ja, jag HÖR hur missvisande rubriken låter: det är alltså inte tal om någon ring.... *I wish*
Nej, men skämt åsido - dagarna innan vår två-års-dag (IDAG!) så var det dags att förnya naglarna. Jag ville gärna ha något litet som skulle få mig att tänka på oss och vår dag, så jag gjorde klassisk fransk manikyr med ett litet hjärta.


SÅ skönt att korta ned naglarna igen, och att få de här klassiska vita topparna. Jag känner mig så vansinnigt fräsch och tjusig.


Även väldigt förtjust i att ha en nagel som är helvit - både för att hjärtat "poppar" mer från fingret (så att det inte ser ut som en spontan bloddroppe mitt på nageln), men också för att det ser lite mer avancerat ut.


Bästa naglarna på länge! Helfärgade kan slänga sig i väggen - detta är mer min stil. Och nu kommer jag påminnas om min och Emils dag hela månaden..!

Apropå det: eftersom det är vår två-årsdag, så måste det firas! Idag har vi båda tagit ledigt, och vi ska pussas, öppna present, äta amerikanska pannkakor, ligga, gå på restaurang, baka bullar, spela Spyro, gosa och se på film.

3 kommentarer :

  1. Men OH MY, nu fick jag bara världens starkaste känsla av att ni kommer förlova er ikväll..!? Iiih.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha samma här?? Trodde att det var en ring du menade med rubriken "liten kärleksförklaring på ringfingret"??

      Radera
    2. Hahaha, tjejer, HÅLL I HÄSTARNA. Det är inte dags än.... Vi får väl se när han frågar :OOOO

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)