Lösenord

onsdag, augusti 10, 2022

Paris: Dag 2, Constantia med Loïc

Dag två så jobbade jag heldag, och när jag var klar hade jag planer att käka middag med Loïc. 


PIZZA, såklart! Jag hade valt ut en av alla de pizzerior jag har på min "att besöka"-lista (den växer tyvärr snabbare än jag hinner testa pizzor, hehe)... 


Jag tog en tryffelpizza (som vanligt) och Lolo en fyra ostar-pizza (som vanligt). Så fick vi prata ikapp om vad som hänt sedan sist och läget nu. 

Pizzan var jättegod! Men lite för blöt för min smak (även om det var väldigt gott att doppa kanten i såsen som rann ned på tallriken). 

Så märkligt att kunna gå hem sent på kvällen, även när solen gått ned, och inte alls önska sig en kofta eller minsta tröja? SOMMAREN när den är som bäst!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)