Lösenord

lördag, augusti 20, 2022

Mitt kontor

Så sattes den sista skruven till den sista hyllan i väggen, och så är äntligen mitt kontor helt färdigställt!

Såhär ser det ut när en öppnar dörren. Mitt skrivbord, och en hylla för Petras fantastiska porträtt på Minou (lagom under hans plats) delar av min Agatha Christie-samling, min favoritgiraff från Paris, min egen roman och min Rouen-skylt. På skrivbordet finns pennor i Magnum-tubs, hörlurar och så dator med min ringlampa. 


Framför skrivbordet står min myshörna, med puffen från Sweef, omringad av två steghyllor och en överhylla. Hyllorna är fyllda med Parisdagböcker och minnen, Emil-minnen, Bamse, pussel, arbetsmaterial och psykologiböcker. 


Mittemot myshörnan ser vi mitt pusselbord, är jag har min stora giraff som vaktar gården samt mina fina tavlor. 


Bredvid pusselbordet finns ett litet avlastningsbord med mer skönlitteratur, ett foto på mig och Emil och så whiteboarden. 


Jag är så himla nöjd över hur det blev! Emil hade förväntat mig att mitt kontor skulle bli mer sterilt och "kontor-igt", men det fylldes istället med massor av mina personliga saker och ägodelar. Jag tycker så mycket om det. Charmigt, personligt och funktionellt 💚

2 kommentarer :

  1. Men va?! Inlägg!! Flera stycken! Jag har missat. Gick in rätt regelbundet här i början i hopp om att det skulle hända något men slutade sedan för det kändes så stalkeraktigt. Nu ska jag läsa ikapp i eftermiddag. 😍

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)