Lösenord

fredag, oktober 05, 2018

Höstnaglar

Nu var det dags att göra sig av med det prickiga, och införa lite nya naglar! I och med att hösten har kommit med buller och bång (jösses, vad jag snackar årstider i bloggen....), så ville jag matcha naglarna med de vackra höstfärgerna.

Jag skapade mig en höstregnbåge på handen.


Från kycklinggult till murrigt vinrött, så går fingrarna i alla lövens färger.


Vet ni? Jag blev riktigt nöjd!


Bredvid mig i nagelstolen så satt Malin och också gjorde sina naglar (japp, jag har fått henne hooked nu!). Medan hon fick sina naglar gjorda i en sofistikerad grå ombre (alltså stilrent så jag smäller av!) så satt jag där och gjorde värsta clown-naglarna.

"Blev det som du förväntade dig?" sade hon medan hon sneglade över på min sida. "Jadå, jag är toknöjd! Men känner mig nästan lite cirkus medan du sitter där och har katalognaglar."
Hon skrattade bara. Men det är ju lite sådan jag är.

Festligt, skall det vara!

2 kommentarer :

  1. ÄLSKAR!!! Alla min favoritfärger :D :D :D
    Man blir glaaaaad, och det är ju härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Precis, då har jag lyckats!!
      Och hahaha, typiskt dig My att ha fem favoritfärger x'D

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)