Lösenord

fredag, november 24, 2017

Orkidé-smyckade naglar

Inte nog med att mina första naglar sedan förra månaden växt ut en hel del och blivit lite för långa - jag har även råkat bryta av en i all flytthets. I samband med att Emil och jag firade årsdagen så tänkte jag att det passar sig med ett nytt set.

Den nagelsalongen jag hade tänkt gå till hade helt tappat bort min bokning. De bad mig vänta, men när ingenting hänt på 30 minuter valde jag att gå till konkurrenten över gatan. Det gjorde jag bannemig rätt i, för jag gick därifrån toknöjd!

Jag kallar dessa mina orkidé-naglar. För det var det som var inspirationen bakom dem; Orkidéer.








Inte nog med att naglarna ser bättre ut, både detaljmässigt och stilrentsmässigt, så är de också bättre gjorda. Aningen kortare (så jag har inga problem att skriva på tangentbord eller mobilen) och mer stabila.


Jag älskar dem! Perfekta ettårsnaglar!

6 kommentarer :

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)