Lösenord

lördag, oktober 14, 2017

Senast på sociala medier

Min senaste skärmdump i telefonen:



Har bokat nageltid och kollade upp lite snygga uppsättningar som jag skulle kunna tänka mig.

Min senaste lyssnade podcast:




Favoriten! Har emellertid inte lyssnat på senaste avsnittet.. *längtar*

Mitt senaste skickade sms:




Emils styvmor Ninni tipsar om olika hotell/spa som att fira ettårsdagen på.

Mitt senaste messengermeddelande:



Sms:ar ständigt med Emil. Denna gång om att åka upp till Stockholm nästa helg, gå på bio och äta pizza!

Senaste taggningen på Facebook:



Emil igen.

Senaste bilden tagen på mig:




Sitter på jobbet en fredagseftermiddag och filurar!

Min senaste tv-serieobsession:
Behöver jag ens säga det? Wahlgrens Värld!

Min senaste anteckning i telefonen:
Skräck: 
Happy Death Day
Action-komedi:
Ameican Made
The Hitmans Bodyguard
Geostorm
Romcom:
Home Again
Vilken jävla cirkus

En lista över biofilmer jag kan tänka mig att se när vi ska till Stockholm nästa helg.

Min senaste snaphistorik:


Dåligt med snapande på sista tiden..!

Mitt instagramflöde:


Mat, landskap, selfies, mat, landskap, selfies...

Mitt senaste dyra köp:
Räknas middagen på libanesiska? Annars dyra bestick, en marmorplatta och salt- och pepparkvarn från Cervera.


Senaste spelade låt:
Astrid S - Think Before I Talk (har fått en hang-up på den).

1 kommentar :

  1. Naglar? Naturligt är det vackraste som finns...tycker jag.

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)