Lösenord

fredag, april 07, 2017

Kärlekspirriga printscreens

[Äckelkänsliga läsare ombeds scrolla förbi]

När en lever i ett långdistansförhållande, så blir det ofta svårt att veta hur en ska få utlopp för alla sina starka kärlekskänslor. Det bara bubblar upp inom en och det rus en vanligtvis släcker med kyssar och hårda kramar får istället uttryckas i sociala medier; snapchat, messenger, facebook och instagram.

Dagligen skriver jag och Emil till varandra om vår kärlek, och dagarna passeras med att tagga varandra i den ena romantiska eller underhållande länken efter den andre. Eftersom Emil kommer hit idag, så spiller jag över mer än vanligt av pirr i magen. Jag tänkte dela med mig lite!


Det här är alltså printscreens som jag tagit under tiden vi varit tillsammans, eftersom de gör mig så pass glad att jag varit tvungen att spara dem. Så som man sparar ett vackert brev.





Och när jag läser om den kan jag förstå att det låter äckelgulligt, men det spelar ingen roll, för jag tycker så mycket om honom och den kopiösa, oansenliga mängder emojis är helt i proportion till mina känslor. 


Och idag... Idag, klockan 11:05, så är han här igen!

2 kommentarer :

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)