Lösenord

torsdag, juli 28, 2016

När jag absolut MÅSTE ha glass

Igår arbetade jag stängning, och efteråt blev jag meddragen av fyra kollegor att gå ut på bar. Egentligen var jag alldeles för trött och sliten, med eftersom de alla propsade så ivrigt så kände jag mig alldeles för smickrad för att avstå. Jag åt middag med dem, och efter min pastarätt sade kyparen med dessertmenyn att det tyvärr var slut på glass... SLUT PÅ GLASS?  

Jag visste precis vad jag behövde göra när jag kom hem.




... För när någon säger till mig att jag inte kan äta glass.. Då måste jag ha glass.




... och turligt nog för mig sparar jag alltid en nöd-burk i frysen. Som till detta tillfälle.




Vid midnatt kröp jag således ned i sängen framför varierande youtube-kanaler, pressade skeden ned i vaniljglassen och hade det bra. Dessutom är glassen kalasgod. Det vet jag, för jag har recenserat den här.


2 kommentarer :

  1. Sover du naken? Jag kan verkligen inte det, tycker det är alldeles för obekvämt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag sover helnäck! Jag kan verkligen inte sova med kläder på, tycker det är alldeles för obekvämt ;)

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)