Lösenord

torsdag, februari 18, 2016

Kanelbulle-glass i sängen

En helgkväll gick jag och lade mig ensam, eftersom Christoffer var ute med ett par vänner och såg på bio. Trots att jag redan ätit en rejäl smörgåsmiddag (som man gör när man är själv) och en påse godis, så stillades inte sötsuget. Magen kurrade som tusen hungriga sjömän när jag låg i sängen och försökte somna, och jag kunde inte hjälpa annat än att tassa upp och tjuva åt mig en godsak ur frysen...




Kanelbulleglassen var precis lika god som den brukar vara - om inte godare! Allting verkar smaka mycket godare i sängen. 




Så där låg jag, grävde med skeden i en av favoritglassarna under ett varmt täcke, lyssnade på en bra podcast och väntade på att Christoffer skulle komma in genom dörren.




... och det gjorde han minsann, lite efter midnatt, men då var glassen redan uppäten och jag slapp dela! *phew*

4 kommentarer :

  1. Åh så spännande med den smaken! Har inte vågat prova den än haha ;)

    SvaraRadera
  2. Har inte heller smakat den. Eftersom BJ är så dyra och jag verkligen älskar deras half baked satsar jag alltid på den, för då får jag garanterat en glass som jag vill ha. Kanske ska våga nåt nytt? Btw, såå värt att ligga i sängen och äta glass direkt ur förpackningen. Kanske det jag ska göra ikväll? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra plan! (den bästa!)... Men kanelbulleglassen går DEFINITIVT hem om du gillar kanelbullar, så det är ett rätt säkert kort.. ;) Det kan jag intyga, som även jag älskar Half Baked.

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)