Lösenord

söndag, januari 24, 2016

Min fredagslycka och obegriplig nervositet

I fredags kom jag hem efter en lång skoldag, och en första kursstart i mitt simskolejobb under kvällen. Jag var helt utmattad, slutkörd, utpumpad, matt och försvagad, och det fanns endast en sak på min agenda.

Glass.



En varm kopp te, en värmekudde, ett täcke, en gammal serie (jag började se om Gilmore Girls), en liten sked och en stor burk av krämigt underverk. Det var min fredagslycka.

Sedan satt jag och skrev, omredigerade och tänkte igenom hur min romantiska situation ser ut just nu... Jag ska försöka ta mig modet att publicera den imorgon, fastän jag är lite nervös (och varför är jag det, ens?! Jag är ju så öppen annars).. Huga.


8 kommentarer :

  1. Åh vilken toppenkväll du fick med ljuvligt god glass och en av de bästa och mysigaste serierna någonsin, Gilmore Girls. Hoppas du har en lugn helg! Var rädd om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Helena! Och jag håller med - Gilmore Girls är så feel-good. :) Stor kram till dig med!

      Radera
    2. Tack, Helena! Och jag håller med - Gilmore Girls är så feel-good. :) Stor kram till dig med!

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)