Lösenord

söndag, januari 31, 2016

Ett tillfälle att vara kreativa på babysimmet

Som många av er vet, så jobbar jag på deltid som simlärare och babysimsintruktör. Det pågår varje fredag och lördag, och jag älskar mitt arbete något abnormt. Det är underbart roligt att få utveckla, uppmuntra, peppa och glädja så många barn som jag får möjlighet till, och även hur glad de gör mig..!




I fredags när jag kom dit möttes jag dock av en oväntad överraskning. Personalen på anläggningen där jag jobbat, hade låst dörren till herrarnas omklädningsrum innan de gått hem för helgen. Och jag har ingen nyckel!

I ren desperation skrev jag en lapp som jag satte upp på dörren, och hoppades att mina kunder skulle kunna ha humorn med sig till babysimmet...




Och jösses, så jag skrattade, och som vi skämtade, och hur roligt vi hade om hur herrarna skulle byta om. Men tro det eller ej - alla herrar lyckades komma, helskinnade och i badbyxor, till simpassen ändå.

Vilka hjältar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)