Lösenord

fredag, maj 30, 2014

Avskedsplanka och mer blomster


Häromdagen, när det precis passerat sträckan för att vara en månad kvar till Paris....
... så hade jag avskedsmiddag med Trampoolin-gänget; kollegorna på mitt babysimsjobb!

Vi åt middag mitt i stan på fina Drottningshof, där jag åt en riktigt god plankstek med oxfilé...
Som avskedspresent fick jag en riktigt fin bok med fördjupningsfakta om Versailles, slottet och trädgården, och dessutom en vacker blombukett..!




Mitt fina simjobb. Vad jag kommer sakna dem under detta år.


3 kommentarer :

  1. haha, jag förstår det inte heller... Skulle bli helt snurrig i huvudet! :P

    SvaraRadera
  2. Vad gulliga de är! Jag skulle dock tro att du kommer ha det så fantastiskt himla bra att du inte kommer hinna med att sakna dem alls ;-)

    SvaraRadera
  3. SV: Jaa, jag har förnekat det i flera år, men så för typ två år sedan fick jag det på pränt efter en laktosbelastning: intolerant! Det är dock inte så farligt, det är ju inte skadligt för mig att inta mjölkprodukter, jag blir bara lite... bubblig. Men små mängder går bra, så om jag t.ex. vet med mig att jag ska äta B&J-glass så undviker jag pannkakor eller annan mjölktung mat samma dag =)

    Men din tossa?! Inte gilla jordgubbar?! Det hör jag inte talas om så ofta =)

    Gällande komiker tycker jag Robin Paulsson är väldigt kul. Har dålig koll på de internationella spelarna, men nu vet jag iallafall vem Louis CK är ;-)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)