Lösenord

fredag, mars 14, 2014

Våren, lyckan, livet


Våren är ett faktum; och så är därmed mitt sprudlande humör...
(Kan även ha något att göra med den lyckade intervjun...). Jag har varit ett lyckligt skattat yrväder själv, jag!




I torsdags njöt jag av en ledig halvdag, och påbörjades med frukostfika och bokskrivande...




Det gick himlans bra, och var himlans gott. Nästan så att jag inte ville ta mig därifrån...

Men tji fick jag, för jag hade ett erfarenhetsseminarium på universitetet,
under vilket vi skulle prata lite om våra praktikplatser.. (och åh, så jag älskar min!) 




Universitetet var upplyst och riktigt soligt. Eftersom jag var där lite tidigare kunde jag sätta mig ned, småplugga lite och njuta av solen. 




.. Och bättra på fräknarna..! (ni skulle se på mig sommaren, jag är ett fräkentroll)




Ännu gladare blev jag, när jag såg alla små snödroppar som stod och var fina i kanten av universitetsbyggnaden.





Mer än så varken behövs eller önskas för en lyckad dag. 

Nä, jag är hellycklig, helt enkelt.




1 kommentar :

  1. men ojojoj vilket himla sprudlande inlägg som man blir glad av att läsa =) Jag blir också lite som en kalv på grönbete då våren kommer =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)