Lösenord

tisdag, mars 18, 2014

Nytt liv; nytt utseende


Det är så fantastiskt kul att jag fått sådan genombra respons på den nya designen!  Tack!


Så någonstans vid 22-tiden någon gång - under mitt feberyrande - så började jag pilla på bloggen.
Allt det förra kändes plötsligt så fel.

Sedan det definitiva beskedet att jag i slutet av juni flyttar till Paris, så har allt känts helt annorlunda. Det känns som att jag lever ett helt nytt liv; mitt ämnade, självförverkligade, egna liv.

Så jag började ändra. Och knåpa. Försöka spegla mina tankar, mina känslor, min syn på mitt framtida liv.
Mitt liv i Paris, som fransyska, som au pair.




Resultatet har ni, vid det här laget, redan åskådat. Jag måste faktiskt erkänna att jag är skapligt nöjd.

Detta känns som tillhörande mitt nya liv, i Paris.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)