Lösenord

söndag, september 29, 2013

Simskola och babysim


Dagarna tickar på nu, snabbare än snabbast, och redan på onsdag kommer Martin hem.
I helgen har jag tagit mig an ännu en helg med simjobb, och åh... Där snackar vi att få energi!






Tänk er att vakna en yvig lördagsmorgon, väcka liv i kroppen, dra på mig våtdräkten och krypa ned i mitt varma vatten, välkomna drös efter drös med vattenglada filurer och tappa bort mig i barnlycka...  I helgen tränade vi dessutom första dyket för de minsta knottarna, och de lite äldre tränade på rotation och simteknik.



2 kommentarer :

  1. Det låter så härligt då du beskriver det på detta sätt! Som världens bästa jobb! Åtminstone världens bästa extrajobb. Söt som socker är du också ;-) Du får uppdatera oss på hårfärgningen sen =)

    SvaraRadera
  2. Åh, det måste vara en sådan "förmån" att verkligen trivas med sitt arbete! Det kanske underlättar när stress och orkeslöshet slår till?

    Det gör jag verkligen! Tycker att luggen var superfin :) Ja, det måste väl smälta in, tills du inser att pengarna egentligen inte spelade någon roll. I alla fall jag har en tendens att få dåligt samvete över att spendera pengar, trots att jag egentligen inte har något viktigt jag sparar till eller så. Knäppt egentligen, det där med penga-ångest.

    Oooooh du det är många! Mat kan jag prata om i all evighet, haha. Klassikern spenat, fetaost och soltorkad tomat är alltid himla gott! Timjan och halloumi är också en himla bra kombo! Har du någon favorit? (Förutom bröd och smör vill säga, hehehe)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)