Lösenord

onsdag, augusti 21, 2013

Nu fortsätter livet som vanligt!


Och där avslutades Paris-resan - ett inlägg om en riktig kalasdag, som till råga på allt var till min favoritherres ära.
 
Det har varit en fantastisk resa, och jag tror till och med att jag vågar säga att det var vår finaste hittills.
Den var så romantisk, vacker, trygg och allt var så självklart när vi var där. Jag är så lycklig i Paris.

Medan jag skrivit och postat alla dessa inlägg - dagliga tillbakablickar på ett oersättligt glädjeämne - så har jag givetvis levt mitt liv på sidan-om. Jag har arbetat, träffat vänner, promenerat, ätit crêpes på Stockholms kulturfestival (och jämfört med de äkta franska, givetvis!), ätit hamburgare med en nyfunnen vän, saknat Martin, varit på sommarbio i regnet, kramats med en av mina allra närmaste i Strömstad och jag kom precis hem från en sex timmars tåg- och bussresa just därifrån.


Så nu fortsätter livet som vanligt!



1 kommentar :

  1. Låter verkligen traumhaft! O jättebra att du inte åker hem och in i en depression nu utan vare sig paris, martin eller Eiffeltorn... men stop, vänta lite; det har du ju alltid med dig nu för tiden =)

    Haha, nej, jag visste inte heller vem "kändisen" var förrän för någon vecka sedan!

    Hmm, det bästa med resan?! Jag tror det var sällskapet =) Och vädret! Är inte bortskämd kombinationen finväder+festival+camping!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)