Lösenord

lördag, augusti 31, 2013

Inför kursstarten med simskola och babysim


Idag plirar jag finurligt upp över kanten på täcket när alarmet ringer - för idag ska jag upp och ha kursstart med simskolan och babysimmet. Från och med nu kommer mina lördagar och söndagar vara ockuperade av arm- och bentag, flytträning, babygos och nötning av våtdräkten.

Jag är peppad och förväntansfull ned till tårna, men samtidigt nervös och lite ängslig över hur denna simtermin kommer gå. Många av mina efterlängtade och saknade barn återvänder - men det kommer också många nya småttingar.


Lektion i babysim förra året


Nu drar jobbet igång!



2 kommentarer :

  1. Lycka till på jöbbe! Det kommer gå alldeles lysande :)

    Jo, ofta ritar jag hellre än skriver. Att skriva är kul men är ibland förknippat med endel prestation, vilket ju tar udden av det där meditativa ibland! Ritar du fortfarande? (Förutom Eiffeltornet på din arm :D)

    Jo, ja. Alltså, får se om jag pallar eller om jag ba kör på det klassiska att skära ner lite på kalorierna, försöka röra på mig mer och skära ner på kolhydraterna...Inte säker på om jag orkar köra någonting extremt, haha. Kanske sen, när jag kommit in i bantandet lite ;) Dumt det känns att prata dieter och bantning, du tar inte illa upp va?

    SvaraRadera
  2. Ooh vad spännande det låter! Jag har alltid tyckt att det luktar så himla himla gott på badhuset! När är det "normalt" att lära sig simma? Har du själv hållt på med simning tidigare (alltså tränat/tävlat/../)
    Hur många timmar tar jobbet varje lördag? Är det bara "praktiskt" jobb eller måste du även sköta administrativa saker relaterade till själva bassäng-jobbet?

    Ojoj, vilken massa frågor det blidde ;-)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)