Lösenord

tisdag, juni 11, 2013

Nutellacrêpes till både frukost och middag!


Idag sprudlar jag av sommarlycka och Paris-förväntan. För vet ni vad?



Nu är det endast ynka-mini-pytte-minimalt-litet-nästan-mikroskopiskt med tid kvar!


Eller ja.. Nästan i alla fall. Hursomhelst kan jag inte vara mer upprymd!
Detta firade jag med nutellacrêpes till frukost, och det ska jag fira med ännu mer nutellacrêpes till middag... 

...(man kan inte vara nyttig varje dag)... 






Är det Paris om 60 dagar, så är det!


4 kommentarer :

  1. Helt rätt inställning! Varför hålla inne på det goda, liksom? Men, var har du bananen? En nutellacrêpe känns annars inte fulländad, ju, hehe

    SvaraRadera
  2. Åh! Själv åker man till Paris om ynka 16 dagar!! Kommer ihåg när jag räknade ner ifrån 125 dagar haha :D

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)