Lösenord

torsdag, maj 23, 2013

Veckans kalendersida


Trots att veckan med lagom mått snart är över, så tänkte jag dela med mig av veckans kalendersida;





Nu blir detta snarare lite av en summering på vad jag hittat på under veckan.
Jag har gått i skolan och pluggat vidare med psykiatrin, träffat både Nattis, Jangi och Sebastian, tränat och varit på studiebesök, och så jobbat.

I helgen har jag ännu mer trevligheter; fika med Jangi hos herren själv, samt äta middag med fader och Nattis.
Sedan är det ju kursavslut på simskolan, vilket innebär diplom och märkesutdelning, tjoho!



2 kommentarer :

  1. Haha, din kalender ser nästan lika fullproppad som min!

    SvaraRadera
  2. Fullt upp som vanligt :O Hur ser dina nästa vecka ut? antar att den redan är välplanerad också :p

    Sv: Tack! haha jasså?
    Ja så himla skönt har saknat det!

    Exakt frukost är så mycket lättare att variera, precis! hihi ja det får jag göra.. Ja alltså våffelstället ligger precis där Martin bor och jag vet inte riktigt. Jag har aldrig varit där men det känns lite B om du förstår haha.. Liksom inte så inbjudande, men enligt kommentarerna verkar det ju bra?

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)