Lösenord

torsdag, maj 30, 2013

Påminnande lyckobubbel


Alltså, det slår mig: Om och om igen.
Jag ska faktiskt till Paris igen.

Jag var där i juli förra året, i april det här året.. Och dra på trissor.. Jag ska faktiskt få åka dit igen.
Till min drömstad, min favoritplats i hela vida världen; mitt rosa sockervadd och min mjuka lyckodimma.



Mer crêpes-smaskande i Paris, april 2013

Nu är resan bokad; officiellt och bestämd. 10-15 augusti är vi borta.
(Och har ni sett att den lilla nedräknaren knappat igång igen?)


Jag är så sjukt lycklig över det här.


3 kommentarer :

  1. Härligt.. och så undrar jag, kommer barnet bakgrunden gå rakt in i trädet och få skrubbsår i hela ansiktet?

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)