Lösenord

tisdag, december 18, 2012

Veckans kalendersida


Veckan innan jul är även den fullbokat.
Herreminje - jag som försökte vara snål med inbokningarna och köra lite freestyle denna vecka.





Måndagen spenderades ledig och sjuk tillsammans med Martin.
Däremot har jag mycket blått nu innan jul; fika inplanerat med Laura, My och Johanna,
samt julmiddag tillsammans med far och syster och även en Jangi.

På lördag bär det av till vinterparadiset Mariefred, där julen ska spenderas med syster med vän, farmor och farfar,
faster och hennes familj samt Martin.


Åh, så jag julelängtar.....





2 kommentarer :

  1. Haha, praktiska = tråkiga....Du behöver inte linda in det ;) MEN ÄH. Får komma på nån kick ass födelsedagspresent i vår istället!

    Ja, det var konstigt, varför blev ni ens ihop? Haha. Attraktion är väl lite av halva grejen åtminstone, tänker jag i alla fall. Men fint att du fått upptäcka det nu åtminstone:)

    SvaraRadera
  2. Haha "okej" ;)

    Ja, underlig kombination. Känns som att det skulle vara svårt att bli kär liksom, om man inte är attraherad. Märkligt

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)