Lösenord

onsdag, november 07, 2012

Insiktsfull uppsluppenhet och plats för frågor


Den här veckan har en ny kurs dragit igång - Grupper och Grupprocesser. Det är en väldigt intensiv kurs när vi har väldigt mycket arbete i skolan. Jag känner redan hur jag lärt mig så otroligt mycket, och utvecklats
markant som person. Det är fantastiskt.
http://images.wikia.com/thehungergames/images/c/c8/Twitter_question_mark.png
Med det sagt så har jag inte mycket tid över till annat än plugg och arbete just nu,
vilket innebär att det nog kommer eka lite tomt här i två dagar eller så.


Så jag tänkte.. Ge plats för frågor.
Är det något ni undrar över? Något som är oklart? Lite trivia om mig ni vill veta?

Jag tänkte inte publicera frågorna ni skickar, utan hålla dem privata. Vill ni även ha privata svar så skriv er mailadress i kommentaren, så skickar jag vidare svar direkt. Om allt.

Låter väl roligt!
(och så får jag lite bekräftelse för att folk vill veta saker om mig, tihi).




1 kommentar :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)