Lösenord

söndag, augusti 05, 2012

IKEA-visit och uggle-handdocka


Igår spenderade jag lite av den sista lediga dagen innan arbetet drar igång med Martin.

Det blev en både lat och produktiv dag med frukost i soffan framför Derren Brown, knäppheter (som vanligt)
men också en väldigt givande tripp till IKEA.


IKEA-fynd


Där fick jag åka runt i kundvagn (som förra gången) och där handlade jag och Martin lite grejer vi behövde -
Durkslag, iskubsbehållare, ny visp och fat..

Men det bästa (och mest spontana) av allt..!






.. Blev en uggle-handdocka, som vi hittade på barnavdelningen.
Helt otroligt charmig och dagens bästa köp.


IKEA, alltså. Alltid värt ett besök.





3 kommentarer :

  1. Hihi, så söt! Jag har faktiskt en kaninhanddocka från ikea. bara sådär som onödig information.

    SvaraRadera
  2. Barnavdelningen är klart en av de bästa. Bland alla andra ovärderliga avdelningar. Älskar den fula lilla näbben! (på ugglan, inte på dig)

    sv: Det där med "bjuda på livets bästa" gör dock att de börjar definiera allt som inte är mormor och morfar-leverne som motsatsen ;-) (T var inte nådig igår kväll när hon kom hem och skulle anpassa sig till mamma och pappas "elaka" regler)

    SvaraRadera
  3. Tihi ja, fast jag har nog lekt med min, fick den när jag var tio eller så. Kalle kanin heter han för övrigt helt fantasilöst nog=)

    Och ja, Gotland är så vansinnigt vackert att det gör ont. jag längtar dit väldigt ofta. Om jag hade mer pengar skulle jag flyga över över dagen bara många gånger om året.

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)