Lösenord

fredag, juni 08, 2012

Intensivsimskola och budgetkladdkaka


Livet rullar på som vanligt, och sommarrutinerna håller igång.
Dagarna består av spontana infall, budgetfika (eg. baka hemma) och allmän ledighet, medan kvällarna mynnar ut i kvällspass av intensivsimskola och en nattbesökande Martin.



https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/380361_10150836632536332_1832534993_n.jpg
Emelies pool


Boo, vad jag älskar mitt arbete. 


Nationaldagen var speciell, för den var Martin ledig på och valde frivilligt (!) att följa med och titta när jag arbetade.
Vilket var spännande och mysigt och alldeles lyckosmittande, plus att vi båda fick oss ett kvällsdopp i den varma bassängen efter stängning.

... Och sådant är tillåtet.. För simfröken säger det.
(Och jag lyckades hålla andan 2:30 minuter, rekord!)






Igår kom en liten Tuva och hälsade på.

Vi fikade en makalöst god kladdkaka (det är väldigt sällan sådant inte går hem) i min ugn och hann med mycket, mycket tjejsnack.






... Där har jag brutit mitt chokladlöfte för fjärde gången denna vecka.
Och det är inte ens söndag än.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)