Lösenord

fredag, augusti 09, 2019

Lila marmor på ringfingret

Har ni sett mina nya naglar, eller?!


Det var dags att göra nya naglar då mina blivit alldeles för långa, men på senaste tiden har jag haft total inspirationsbrist. Emil lade något förslag om "lila marmor" på ringfingret, och det tänkte jag testa!


Oturligt nog var personen som skulle göra dem inte helt varm i kläderna när det kom till den tekniken, men jag bad honom testa - hur fel kan det bli? Och rätt fränt blev det väl ändå?!


Nu tycker jag mest det är skönt att de är lagom långa igen - känns så piffigt och fräscht! 

Jag undrar vad jag skall göra nästa gång... Har någon av er en idé? 

7 kommentarer :

  1. Svar
    1. Håller med! Kanske morrhår på naglarna typ??

      Radera
    2. Hahaha, på riktigt?? Som typ sticker ut från nageln? x'D

      Radera
  2. Blommor i guld eller silver :)

    SvaraRadera
  3. Vinröda och den ena med gulddetalj, kanske ett E? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det hade kunnat vara riktigt fint!!

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)