Lösenord

fredag, januari 08, 2016

Crosstrainer-amazon (yep that's me)

Sedan den första januari så har jag och Christoffer gått regelbundet till det närliggande gymmet. Det har varit ett sätt att komma igång med den pausade träningen, börja röra på sig mer och (i mångt och mycket för min del) att bota det dåliga samvetet.

I vilket fall som helst så har det blivit en god rutin om mornarna, och nu under jullovet kan man välja så adekvata tider när ingen är där....




... Dessutom måste jag även proklamera mig mäkta stolt, eftersom jag i måndags klarade att köra 1 mil på crosstrainern, under en timme! Det trodde jag mig, aldrig, aldrig, aldrig klara (både eftersom jag avskyr träning och har en knäskada som omöjliggör långdistanslöpning).

Men nu har jag gjort det. Fy fan. Nu man kan ju dö.

4 kommentarer :

  1. Kanske inte den klokaste slutsatsen... Parispromenaderna har kanske bidragit till det lyckade resultatet? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo, jag fick verkligen upp konditionen med 6 timmars promenad om dagen.. Men sedan jag började jobba på PAUL och sedan kom hem till Sverige och inte tränat.. Så har jag varit urusel. Min kondition har varit noll. Men nu är jag igång och tränar upp den igen!

      Radera
  2. Tomt gym?! Känns som allas löften under jul och nyår är att börja gymma och alla därmed fyller upp gymmen under jullovet (för att sedan tröttna när jobb börjar igen!) Så är det här iallafall haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo, men vi går ju dit under tider när ingen annan vill vara där.. ;)
      Man får se till att aldrig gå dit under lunchtid eller på kvällarna! Sedan är det ett relativt nyöppnat gym också, och jag tror det bidrar.

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)