Lösenord

onsdag, april 30, 2014

Klara, färdiga.. Fråga!


Eftersom jag inom några dagar åker till Paris och är borta några dagar,
så tänkte jag att det skulle passa sig finfint med en liten frågestund.

Så, om det är något ni vill veta? Något som ni är lite nyfikna på? Något ni vill lära er mer om mig? 

Varför jag flyttar till Paris? Hur länge jag är borta? Några konstiga intressen jag har? Om mina relationer? Vad jag helst gör på fritiden? Hur det är att vara babysiminstruktör/simlärare? Hur det går med utbildningen? Varför jag utbildar mig till psykolog? Största rädslor/drömmar? Mest avvikande drömmen? Livets lyckligaste ögonblick? Attraktion och kärlek? Godaste glassen?


Fråga på!
(Ingen kommentar publiceras)


Sådärja!
Blev så många så vi stannar där, så svaras dem på till efter/under resans gång.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)