Lösenord

lördag, januari 25, 2014

Inväntar min absolut bästa vän


Idag, cirkus exakt 12 timmar, så anländer min absolut bästa vän hit till Sverige och Stockholm.
Marieke, från Holland, som jag känt via internet jag-vet-inte-hur-länge-nu och som träffats (otroligt nog!) bara ett fåtal gånger.

Trots det så känner jag inte en djupare kontakt med någon annan, och vi klickar något fasligt. Så jag längtat!


Sommar 2013

Nu ska jag iväg på mitt jobbpass i vattnet på förmiddagen, och sedan skynda hem och förbereda!
Jag har redan fixat massa; planeringar, finurligheter och massa fika-gott för vår vistelse.


Bland annat... Cookie Dough och Chocolate Fudge Brownie.




För givetvis är min bästa vän lika förtjust i Ben & Jerry's som jag. (Couldn't have it any other way).



Marieke, jag längtar så jag spricker!
25-29 januari, 2014. Stackarn. Hon kommer få en chock av kylan.



1 kommentar :

  1. Emelie, vad kuuuuul =) Tänk vad mycket glädje, energi, lust och pepp man får av de där vännerna! De där vännerna som alltid finns där, trots att de fysiskt sett bor på andra sidan jorden. De där vännerna som man kan kicka igång direkt med, utan startsträcka. De där vännerna man inte behöver säga något till, de bara förstår.

    SV: Tack snälla för dina fina fina ord, du anar inte hur mkt det betyder för mig! Förstår att det känns för jävligt i perioder, men det är en del av kärleken, för att kunna känna på riktigt måste man också kunna känna de mer oroliga/negativa bitarna. Stor stror kram nu, ha en galet kul helg med din soulmate =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)