Lösenord

söndag, februari 25, 2018

Naglar i glitterblomster

Hallå! Denna lugna söndag, när jag och Emil inte har något planerat (okej, det där var inte riktigt sant: vi skall faktiskt ligga och se på serier i sängen, kanske sätta upp en hylla, göra en videoblogg och bara mysa!)... Så tänkte jag visa er mina naglar jag gjorde här i veckan! Har verkligen fått dille på det här med blommor på naglarna..!


Blev toknöjd, än en gång! 


Men nästa gång skall jag nog variera mig... Har ni något tips på en snygg nageldekor?? Kan ni skicka mig en bild/snap eller liknande isf? *hoppfull*

På tal om videoblogg, så blir den nog av snart, om ett avsnitt av Dexter eller något. Vi tänkte race:a igenom era frågor (utan att flyta iväg för mycket), så har ni en fråga är detta nog den sista timmen att hinna ställa den. Tjoho!


2 kommentarer :

  1. Har inget specifikt tips då jag inte direkt använder nageldekor (men älskar att fixa naglarna & känns inte alls bra när de är ofixade nu när jag blivit så van vid det, brukar spara ut mina egna naglar då de växer fort & fixa/måla dem själv :)), men kolla in t.ex. #nails hashtag eller andra som finns på Instagram & så kan du spara dem i din IG (finns ju en bokmärkes ikon) så det är enkelt att visa! :D För Alla Hjärtans Dag hade det varit passande med hjärtan t.ex. Om du gillar glitter kanske du kan prova det? (Älskar själv glitter!) Kanske våga dig på färger? Lite svårt att ge tips också när jag inte vet vad du gillar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så flink som fixar det själv! Jag är djupt imponerad! :)
      Smaaaart... Där kan jag ju strosa runt. IG har ju ALLT.
      Har lite svårt med glitter men försöker hitta stilrena dekorer som inte sticker ut för mycket/är för komplicerade... Hmm.. Skall tänka, men tack för så värdefulla tips!

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)