Lösenord

tisdag, juni 14, 2016

Frågestund - kör bara!

Nu när jag just har tagit mitt pick-och-pack och ser fram emot sommar i Paris, så är det mycket som hänt. Nya ting och intryck möter mig likväl som gamla och nostalgiska, och den radikala blandningen får mig att bli helt yr i bollen. Jag tänker mycket, känner mycket, reflekterar mycket, undrar mycket...
... Då kom jag på, att det kanske ni också gör?



Så jag tänkte, är det något ni vill passa på att fråga om, nu när jag har lite extra semestertid innan min anställning på Paul drar igång? Ps. Kom ihåg att jag bara kan svara på frågor om mig, och inte på vad någon annan tycker/tänker/känner.

Kör, vet ja! Jag stänger ned och svarar frågestunden om ett par dagar!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)