Lösenord

lördag, maj 28, 2016

Det som bidrar till livet

Att komma hem sent en fredagkväll efter ett hektiskt simpass med glada barn, krypa ned i sängen med en mikrovarm igelkott, en kopp te och en av favoritburkarna.




Alltså det är få ting som når upp till den mysfaktorn. På riktigt. Jag intresserar mig inte för fester, jag tycker inte alkohol bidrar till något, jag har inte mycket över till att gå ut på krogen, jag tycker inte det är förbaskat kul att träffa människor i grupp....

Det är det här. Det är bara det här jag behöver. Det är det här som bidrar till mitt liv.
Ge mig en burk glass och jag är en lycklig tjej. 

3 kommentarer :

  1. Jag hatar fester. Så himla högljutt och djuriskt... Uuuh, inte min grej alls. Glass gillar jag dock. Och mat!

    Angående klänningen så kommer jag lägga upp bilder från själva skolavslutningen 10 juni, det ska bli så kuuuul :D :D

    SvaraRadera
  2. Ibland (ofta) krävs det inte mer än så! Håller helt med (även om jag inte är en fullt lika gedigen glassälskare som du).

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)