Lösenord

lördag, april 02, 2016

Slö blogg men god glass!

Ja, jag vet att min blogg varit rentav trist på senare tid (även för att min syster skrev igår till mig: "men vad är det för slöa blogginlägg du gör?" och jag bara: "ursäkta?!?!" innan jag insåg att hon faktiskt har rätt.), och det beror kort och gott på att jag faktiskt inte gör något intressant om dagarna längre.

Plugg, invänta Paris, slappande, planera simlektioner, invänta Paris, plugg, slappande, jobba, invänta Paris.... 

"Jag ska bara skaffa mig ett litet mer intressant liv först...." bedyrade jag Nathalie, och sedan ägnade jag mig istället åt detta.




Efter mitt fem timmars långa jobbpass skrek magen efter glass, men till en början hade jag lite svårt att bestämma mig...

Slutligen blev det en gammal favorit och jag kröp upp i soffan framför Gilmore Girls och korsord.




När burken var slut hade jag precis så där lagom ont i magen, så att det inte gör ont men så att man ständigt påminns om att man ätit något gott (bara jag som gillar den känslan? *konstig*).

Sedan gick jag och lade mig vid 22:30-tiden, och sov så gott, och så gott. Jag måste äta mellan 21-22 för att kunna sova, annars ligger jag bara och tänker att jag är hungrig...


Och nu är det Paris om två dagar!!! DÅ ska ni få se på intressant liv!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)