Lösenord

onsdag, mars 16, 2016

Pizza hela veckan: Onsdag - chorizo/brie-pizza

Pizza-veckan fortsätter...! I onsdags var inte jag hemma - jag hade stämt träff med min syster, och skulle äta middag där. Det hindrade dock inte Christoffer från att leva ut pizza-veckan till fullo, och eftersom han valde att äta middag tidigare än mig fick jag vara med på skapandet och besmakandet av onsdagspizzan.

I onsdags skapade Christoffer en variant av på chorizo, rödlök, oliver och brie-ost.



Den blev riktigt, riktigt flott och fet av överflödet av ost, och chorizon var inte dålig på att pressa ur sig härliga oljor. Chorizon visade sig dock vara en riktig höjdare, och jag tyckte det var kalasgod!


2 kommentarer :

  1. Min favoritpizza i London (i Sverige är det klassisk kebab) var bacon och briepizza med vitlökssmör på kanterna. Omg <3

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)