Lösenord

lördag, oktober 31, 2015

Tågresa bytt mot flygresa

Så vaknade jag upp, egentligen inte tidigare än jag brukar om lördagarna (när jag jobbar med simskolan), men denna dag förbereder jag mig inte för simskolan.

Jag repeterar inte i huvudet vilka olika moment vi ska gå igenom under simlektionerna, vem som kan flyta och inte, hur jag pedagogiskt ska förklara andningen vid crawlsimning eller hur glad jag är för att få träffa vissa badtossor.

Nej, idag kollar jag istället noggrant så att passet är med, att jag har packat nog med kläder och att mobilen är bra laddad.





För idag när jag stiger upp så ska jag åka till Paris. Jag stannar fram till onsdag eftermiddag, och får således tre heldagar och massor med promenadtid. Jag ser fram emot det så-jag-vet-inte-vad; både att få träffa min äldre pojke, men även mina två små älsklingar, Valentin och Adrien.

Gudars, vad det pirrar och hoppar och snurrar och kittlas.
Jag ska ju åka till Paris.


2 kommentarer :

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)